akcja szczepimy w szkole

Procedura zgłoszenia na szczepienie wygląda następująco:

  • rodzice zgłaszają chęć zaszczepienia dziecka poprzez wypełnienie deklaracji chęci zaszczepienia, dokument przekazują do szkoły (do wychowawcy lub sekretariatu szkoły); procedura wygląda identycznie w przypadku rodziny dziecka i pracowników szkoły;
  • szczepienie odbywa się bezpośrednio w punkcie szczepień;
  • zadaniem dyrektora jest zorganizowanie wyjścia do punktu szczepień, w tym m.in. zapewnienie opieki uczniom podczas szczepienia (opiekę sprawują wyznaczeni przez dyrektora nauczyciele);
  • szkoła w celu ustalenia terminu szczepienia i w sprawach organizacyjnych kontaktuje się z dotychczasowym koordynatorem wyznaczonym przez podmioty lecznicze - wykaz w załączeniu; przekazuje informację o liczbie osób deklarujących udział w szczepieniu (w tym członków rodziny ucznia lub pracownika szkoły);
  • dyrektor szkoły wskazuje osobę ze szkoły do szybkiego kontaktu z punktem szczepień;      
  • dyrektor lub wyznaczona osoba weryfikuje w dniu szczepienia, czy uczniowie, których rodzice złożyli deklaracje dotyczące udziału dziecka w szczepieniu, posiadają kwestionariusze.

 Dokumenty

Klauzula_informacyjna_zgoda_szczepienie_dzieci.docx

Kwestionariusz_wstępnego_wywiadu_przesiewowego_przed_szczepieniem_osoby_niepełnoletniej_przeciw_COVID-19.

Oswiadczenie_zgoda_przetwarzanie_szczepienie_dziecko.

Pismo_dot._kontynuacji_szczepień_przeciwko_COVID-19_dla_uczniów.pdf

Szczepienia_uczniów_w_wieku_12-18_lat_-_deklaracja_na_szczepienia.docx